måndag 5 december 2011

Kompisar från förr

När man tror att dagen inte kan bli bättre händer det här:

Chi kommer in på kontoret och säger att han har en present till mig. Mina aningar lutade åt varianter av fysiskt våld, men dom om min förvåning när han plockade fram följande pryl:


"Kram Marcus" från Dogge. 

En simpel hälsning från en broder som på något vis symboliserar vår liknande barndom. Bägge uppväxta på bakgatorna av sina områden. Han i Botkyrka, jag i Haga. Bägge med ett enormt intresse för musik. Han har breakat medan jag fortfarande väntar på mitt genombrott.

Peace out!

2 kommentarer:

Bogga sa...

Vem kan väl glömma din gangsteraffisch som du hade på ditt pojkrum. Den föreställde vår kära "isté" som tyckte att man skulle skjuta poliser. Gangstergurkan!

Marcus sa...

Bogga: Rebell redan då!