torsdag 12 juli 2012

Gatufestvecka och Apoteksvecka

Om jag jämför förra veckan med den här veckan är det väldigt svårt att säga vilken som varit mer slitsam.

Förra veckan var det Gatufest med rejäl fest flera dagar i rad. Med tillhörande stanna uppe sent, feströkning och knappt sova någonting. Ett beteende som inte direkt hedrar min ålder och som säkert kommer att påskynda mitt åldrande.

Den här veckan har jag fått betala priset och, även om det var en väldigt rolig helg, känns det inte riktigt värt det. För nu är det torsdag och, trots att jag ägnat fyra dagar åt återhämtning, sitter jag fortfarande orkeslös med njuront och tackar min lyckliga stjärna för att trycket över bröstet åtminstone har släppt.

Till hösten ska det bli ändring. Något jag sagt varenda sommar sen jag vet inte när. Men den här gången menar jag det verkligen och releasen av en ny version av mig planeras till nästa vår, med en sneak preview runt jul.



Vi hängde rätt mycket på min takterass.
Har hört grannarna prata om att röka
ut någon, hoppas det inte är jag
som är i skottlinjen.

Fredrik och Terese var där. Notera flinet, det som
har en tendens att oftare komma fram på fest än
på styrelsemöte.
Fasadklättring - Risk vs Reward

Tårget
Sprang rakt in i en pingismatch sisådär mitt i natten
på onsdagen. Det var bra spel...

...ända tills Danne J bestämde sig för att det nog var
färdigspelat. 
Sist men inte minst. Jag levererade ett slapbet. Don't kill the messenger!

                                     

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en mycket fin människa.

Marcus sa...

Stora tack!