torsdag 14 februari 2013

Ny design - Blogger Magazine

Jag provade precis att byta utseende på bloggen till en tidningsliknande layout. Men jag kan inte riktigt bedöma hur resultatet blev. Några av sakerna som tidigare fanns på högerkanten fungerar inte längre. Exempelvis taggmolnet, twitterflödet och arkivet.

Det går fortfarande att söka efter inlägg i fältet längst upp till höger. Det är en s k smart sökfunktion som automatiskt hittar inlägg samtidigt som man skriver.

För att bena ut om förändringen blev till det bättre har jag skapat en liten omröstning. Den hittar ni i det svarta fältet ganska långt upp på högerkanten. Genom att föra muspekaren över området expanderar fältet.



Lägg gärna en röst och tyck till så agerar jag därefter. Ifall jag inte får några röster kanske det är dags att lägga ner hela verksamheten. Och då pratar jag inte om bloggverksamheten, utan livsverksamheten. :)

Tack för hjälpen!

Nu ska jag fortsätta skriva 55 texter om bemanningsföretag och samtidigt försöka andas. Vilket har visat sig vara en krånglig kombination av multitasking.


Inga kommentarer: