söndag 6 maj 2012

Min signatur

Just ja.

Igår tog jag, Olle och Matte varsin runda på Invito. Mitt val blev Hendricks & Tonic, en lite annorlunda Gin som bland annat tillverkas på gurka. Därav fick vi både en gurk- och citronskiva i glaset. Vilket sådde ett frö.

Tänk om jag alltid, oavsett drink, skulle be om en gurkskiva i glaset när det köps varannan runda. Det kan bli min Zorro-signatur, mitt sigill!

Vilken syn att se en kanonfull Olle spankulera omkring Oscar sippandes på en White Russian med gurka i. Det skulle till och med kunna få honom att framstå som ännu mer retarderad.

2 kommentarer:

Zeke sa...

En brilliant idé av en brilliant människa.

Provsmaka Cucumber tease, den är på allvar en av de godaste sommardrinkar jag nånsin smakat. Basen är muddlad gurka, en bas som även kan beskriva dig vilken söndag som helst under året :)

Marcus sa...

Zeke: Hahaha, muddlad gurka. Ja det är ingen dum söndagsbeskrivning av min trasiga person. Även på dig i viss mån som verkar hittat formen igen. Ska prova drinken, ingridienserna gillas!