torsdag 2 december 2010

Nordpolen nästa

...
Ett gott skratt förlänger livet sägs det. Vilket jag fick igår när en av mina all-time favoritkaraktärer Barney Stinson lossade följande kommentar:

"No, you can't go now! It's the night before thanksgiving. College chicks are back in town. Their moms just made a snide comment about the weight they gained. They called her a bitch but deep down they know she's right. And they are about to walk through that door were we will be waiting with some light beer and some rock hard approval."

Förresten är det ganska varmt idag. Under den halvtimme jag skrapade bilen kunde jag inte undgå att notera isbjörnsfamiljen tvärs över gatan som höll på att packa ett flyttlass. Kan inte påstå att jag klandrar dom.

Kylan har nått en sån nivå att min märg bara kan tinas av en större summa pengar.

Inga kommentarer: