söndag 20 februari 2011

Tröööööööttttt

Vet inte vad det är för fel på mig. Trots en helnykter helg är jag helt slut både fysiskt och psykiskt.

Jag hade två idéer på hur mitt allmänhälsotillstånd skulle förändras. Har prövat den ena och väntar knäbedjandes på någon typ av effekt. Det andra alternativet känns nämligen lite småmotigt.








Oavsett hur det slutar har inte dagen varit helt värdelös.

- Mimmi tipsade om att se "An idiot abroad" för att jag påminner om mannen i huvudrollen. Såg första avsnittet idag och gillade det jag såg. Extrem bitterhet och ironi fast med en dold livsgnista. Lite som mig (därav liknelsen obv) och jag har höga förväntningar på resten.

- Tobbe Holms ska vara med i Big Brother, med start ikväll 21:00. Han kommer röra om i grytan ordentligt, agitator och provokatör som han är. Återstår att se om han på nationell tv orkar nämna att han mött sin överman i pingis.

Han kan även bli den första i programmets historia som kliver ut ur huset för att det dricks för lite. Väl mött på tv11 kl 2100!

// Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick liret på Sångtävlingen??

Marcus sa...

Bra.... Ifall bra är att torska alla spel.

Men det var spännande och om inte Playtones kommit tvåa hade vi cashat ut en fin profit.

I min negativa värld var det här ett kraftigt steg framåt.

Anonym sa...

Helnykter helg, är du sjuk? Alkohol och tobak håller ungdomen borta från den skadliga idrotten (gäller även halvgemla gubbar som dig).
Even
Livsfilosof

ecke sa...

En dröm.....Tänk att se LillGurken med sin positiva inställning röra om i dem förväntasfulla och leende hjärnorna på årets deltagare i BB!!!

/LäskarKungen

Marcus sa...

Even: I'm done. Jag ska bli hälsans profet framöver. Du är välkommen att joina :)

Ecke: Haha ja, men jag har skickat min bästa representant i Tobbe Holms. Som till o med använder mitt språk. Kan bli att jag skickar en faktura till honom sen :)