måndag 28 februari 2011

Lo Scarletto

Såg ni Oscarsgalan inatt?

Det gjorde jag. Åtminstone första delen av den. Efter röda mattan hade jag sett det jag behövde se. Scarlett var vackrare än någonsin. Otroligt hur man kan vara så ljuv i grunden och ändå bli vackrare och vackrare för var dag.

Btw, Kirk Douglas delade ut ett pris. Väldigt gammal med förde sig ändå med värdighet och bjöd på oväntad humor. Men vad har egentligen hänt med hans öron? Snibbarna var ju flera meter långa.....

Helgen i korthet:

- Tobbe Holms har i BB-huset haft intim petting med transan, närmare bestämt med hennes torso (eventuellt mer men Scarletts närvaro tvingade bort mig från sändningen)

- Jättetrevlig fest hos Sofia med en skön blandning av människor. Avslutning på Oscar.

- Söndagshäng hos Anton igår. Gurra lagade paradrätten Ketjap Manis och det spelades Xbox och poker. Kunde haft det sämre.

- Kostym till nästa veckas bröllop inhandlad. Av alla klädprovningar man drar sig för måste kostym vara det värsta projektet. Herregud, jag måste ha testat 24 enheter vardera av både byxa och kavaj.

- Har maniskt undvikit att sätta upp hyllor och på övriga sätt organisera mitt liv. Fick man betalt för att undvika jobbiga initiativ skulle jag inte behöva oroa mig för brödfödan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara så du vet: Du skall inte skjuta upp något till morgondagen som du kan skjuta upp till i övermorgon

Even
Vis man

Marcus sa...

Even: En paroll helt i min smak.