torsdag 9 juni 2011

My god the heat!

Värmen blir min undergång. Jag skapades inte för att vara där det är 30 grader varmt.

Trots hettan har jag haft en utomordentligt trevlig dag i Stockholm.

Dagsumgänge, stadshäng samt Gondolen-lunch med Mathias, Robert & Marie-Claude samt Andreas (Roberts bror). Samma konstellation (plus andreas flickvän Kristin) spenderade kvällen på Story Kitchen med god mat, trevlig atmosfär och italienskt vin.







Imorgon blir det återigen squash-match mot Bergström. En match jag länge sett fram emot för att se om jag kan försvara titeln mot Faluns kanske största törstläpp (legender som Affe W + övriga proffs självklart borträknade). Matchen går av stapeln i Vasastan kl 10:30 och ifall jag torskar slipper jag antagligen transportera hem racketet till Sundsvall.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Plisskin sa...

Tvungen att extralike'a pga Elaine referensen i titeln!

Marcus sa...

Haha, ja hon trodde inte på någon vidare kyla därnere. Mycket roligt. :)