söndag 10 april 2011

Jag finns i Sundsvall

Såg just sportens reportage om Maria Sharapovas svenske tränare Thomas Högstedt. Näsan blöder nu ymnigt av den reality check jag slogs av.

Tränare för Sharapova. Ständigt på resande fot och får se varenda intressant vrå. Jobbar med framgångsrika människor inom en bransch han älskar. Antagligen en respektabel inkomst också. Hårt, men väldigt givande jobb. Vilken inspirerande miljö att jobba i.

Själv är jag halvnöjd för att jag inte drack igår. Det står helt klart. Vilken vanvettig förlorare jag är.

GÖR NÅGONTING AV LIVET DIN TJOCKA GRIS!

6 kommentarer:

Krrrrrr sa...

...oj oj oj. Det blir tältbygge i afghanistan alt oljerigg för dig. Det hör ju jag. Good Luck!

Marcus sa...

Krrrr: Ja eller turistguide på en indonesisk ö som är mycket större i verkligheten än vad den ser ut på google maps :)

//oljeriggar sprängs oftare i luften än öar!

Anonym sa...

Annars har du ju ett oanvänt rep.

/Pal

Marcus sa...

Pal: faktiskt är det slängt. Det klarade inte cutten i senaste flytten.

Anonym sa...

Du kan inte mena allvar!!???

/Pal

Marcus sa...

Pal: Jag är ledsen Pallen, men man orkar inte släpa en hängsnara uppför tre trappor. Isåfall skulle jag hängt mig pre-flytt