fredag 15 april 2011

På örat i Gevgelija

I Makedonien kan man göra många saker man även kan göra hemma. Dricka exempelvis. Det gjorde vi igår. Som om ragnarök stod för dörren.

Avslutade med att ta in en Jäger-runda 5 min innan hemgång. Väldigt strategiskt och det gjorde underverk för mitt cashgamespel senare på natten.

Main event pågår för fullt och hittills är alla Maxiplay-spelare kvar. Mängden rök i pokerrummet är det värsta man upplevt. Det borde införas en Cigg Hour såna här dagar. Lite som Earth Hour, fast istället för el fimpar man ciggen i en timme.

Med stort intresse följer jag onlinepokerns hittills största nyhet. Den amerikanska staten har delgivit brottsmisstanke (samt börjat arrestera) mot personerna bakom de pokersajter som struntat i lagen och fortsatt tillåta amerikanska kunder.

Vad som kommer ut av det här är oklart men redan nu har Pokerstars förbjudit jänkare. Jag tror inte att det är någon fara med spelarnas pengar, men det kan säkert dröja ett tag att få igenom en cash out.

Hela onlinepokervärlden står inför kraftig förändring och det ska bli spännande att se vad som händer.

Nu ska jag testa lite cashgame nykter och se om det går bättre.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

IBetYouIWin sa...

Lycka till!
Keep us updated!

Marcus sa...

Louba: Det blev sådär med updates, men så var jag fullt upptagen med att dricka oxå :)