onsdag 24 oktober 2012

Påtryckningar kring Stockholm

Första november närmar sig med stormsteg och det är snart dags att ta ett beslut kring min Stockholms-flytt. Som en liten reminder fick jag följande SMS av en polare:





Jag svarade någonting i stil med att det isåfall blir efter jul samt ställde en motfråga kring vem tjejen är, hur mycket hon väger (ett skämt som cirkulerat är att säga "jaha, hur mycket väger hon då?" så fort en polare berättar om en dejt/ragg/blivande flickvän) samt om tillgångarna snabbt kan konverteras till kontanter. Fick följande svar:





Tjejer i all ära, men när det kommer till bete för att locka mig är nog pengar i madrassen det som kan få mig att packa bilen.

Helgens maskerad var grymt trevlig och jag tänkte lägga ut några bilder så snart jag får några skickade till mig. Mina bilder blev nämligen tagna med 400 ASA och 8,2 på Richterskalan.

Inga kommentarer: