onsdag 13 oktober 2010

Frisyr eller pälsmössa

...
Kl 13:30 ska jag klippa mig och jag behöver hjälp att bestämma frisyr. Alternativen följer.

1) Mohikan, tänker mig en röd-grön kombo
2) Semi-Mohikan utan färg där jag, istället för mohikan-taggar, kammar håret bakåt
3) Clown-frisyr. Tidlöst och hår i ögonen är ett minne blott.
4) Business in the front, party in the back. För att fira att NHL äntligen kommit igång.
5) EMO-frilla med temat "hår överallt". Möjligen skapa ett par hörlurar i hår.
6) Helsnaggad fuhrer-frisyr. Kan skapa lite disciplin i ett i övrigt vimsigt liv.

3 kommentarer:

.A sa...

Hockeyfrilla och jag bjuder på kaffe livet ur på traggen

Håkan sa...

Varför inte köra Polly-frisyren? Stefan Schwarz gamla kärleksbarn du vet, när det ser ut som man tryckt fast en gammal Polly godis på skallen och låtit den smälta.

Marcus sa...

A: Vakta dina ord, min snålhet har nämligen inga gränser.

Håkan: Möjligen om jag går hela vägen och gör den frisyren blå. Här måste föryngras, jag framstår som en morfar utan att ens vara pappa.