tisdag 25 maj 2010

Kan man få backning på det här?

...
För att fira helgens alla medgångar blev det igår en rejäl brakmiddag på Tennstopet. Med Gurra, Rille, Ludde, Malin samt en kypare på samma dryghets-nivå som mig själv. Jag åt följande:

Vitlöksbröd
Toast med räkröra
Pasta med fläskfilé och bacon i sweetchili-röra
Kladdkaka med glass och vispgrädde
Trocadero x 2

Jag har inte varit så mätt sedan millennieskiftet. Blev kraftigt äcklad av mig själv och fick en inblick i hur en bulimiker mår.

Efter maten gick pokerspelet inte alls bra. Kanske för att jag var i en paltkoma av finaste modell. Idag blir det till att prova en mindre kalori-rik diet och se om resultatet blir bättre. Plus att jag har några tennismatcher att smyga på under dagen. Måtte tex Hewitt bli uppläxad av den hungrige hemmaspelaren Chardy.

Nu ICA och frukostinhandling så kanske Gurra och Rille blir glada när dom vaknar om 3-6 timmar. Sjusoveri borde egentligen vara straffbart, men idag nöjer jag mig med att krydda deras marmelad med Tabasco.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trocadero, barnkalas eller middag med vuxna? Even