måndag 11 januari 2010

Jag får aldrig vinna

...
Vilka idioter!

Här har allting gått åt helvete i dagarna tre. Pokern ligger och skvalpar ett par tusen meter under marianer-gravens botten. Biljardtävlingen igår blev ett fiasko med respass i kvarten.

Så idag fick jag äntligen chansen att vinna någonting. I skånsk bismarck mot Rille och Gurra. Efter 2/3 av distansen var jag stor ledare och cruisade mot seger. Då blev det en diskussion angående vilken hög som var slänghög, och vilken hög som var byteshög. Med påföljden av att ordkrig utbröt som slutade med att Rille gav upp. Jag misstänker att hela diskussionen var en skenmanöver för att snuva mig på segerns sötma.

askdlgjölksdajgdajklköjlakldsjakldjakljglkalkjgkladjkgdljsö

Det här kan bara repareras genom att vinna på någonting annat. Det kan bli Yatzy på Blip.se. För där vinner man ett parti av tusen. Någon gång i morgon bitti kommer jag alltså stå där med ett stort jävla flin på mina läppar.

Ett ljus i mörkret är den video jag snart ska publicera. Måste bara hitta USB-prylen till telefonen först.

Ha en trevlig eftermiddag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får heller aldrig vinna...

/Pal

Marcus sa...

Pal: Större vinnare får man leta efter med lykta och tång.