måndag 4 januari 2010

Twenty-o-ten

...
Sist jag skrev någonting på den här frekvensen var det ett eländigt 2009. Nu är allting annorlunda. Det gamla året är bortdeporterat till slutförvaring, och kvar är det fantastiska 2010. Till skillnad från andra år tänker jag inte längre acceptera några motgångar.

Jag har inte lämnat några nyårslöften, men däremot gjort en liten lista över saker jag vill fokusera på. Vad den innehåller håller jag för mig själv. Men den innefattar ämnen som långnykterhet, målvikter, träningsplaner samt ekonomiska målsättningar. Kanske spricker jag på alla punkter och vältrar mig i min egen övervikt lagom till snön smälter. Eller så orkar jag se mig själv i spegeln. Time will tell.

Hoppas ni alla också ser fram emot 2010 med tillförsikt.

Just ja. Jag ska bli bättre på att skriva blogginlägg oxå.


Inga kommentarer: