onsdag 13 januari 2010

Nyllet fullt av deg

...
Tänkte ge ett litet smakprov på hur det kan se ut när jag umgås med Rille och Gurra. 3 funktionshindrade på rad som sitter och klagar. Som ni vet gillar Gurra att själv filma andra. Därför är det en konst i sig att lyckas fånga honom själv på bild. Han har alltid garden uppe. Men genom två lyckliga omständigheter gick det vägen. Först och främst maskerade jag signalen som piper när videokameran går igång, genom en välplacerad hostning. Vidare hade Gurra fullt upp med att mula i sig en pizza, vilket gjorde att hans radar inte fungerade som den brukar. På afrikas savanner gäller samma princip. Även det mest bestialiska rovdjur blottar sig för angrepp under intag av föda. Av samma anledning som det är stort för en ornitolog att finna en ovanlig fågel, var det här en väldigt speciell dag i mitt liv.

Jag vill att ni ska studera med vilken total koncentration och noggrannhet han äter pizzan. Det borde nästan vara en ära för pizzan att bli uppäten så elegant. Som en dans utförd till perfektion av Gurra och hans partner pizzan. Let's dance nästa!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Alla ska mobba tjockisen... Hade det vara lika kul att se Rille äta pizza?

/Hedersfettot

Marcus sa...

Det hade det inte varit, men så kan han heller inte äta pizza med sån precision.

Anonym sa...

Hahaha, detta var skoj. Fin lavett kameran åkte på


/Hård

Marcus sa...

Hård: Ja som sagt. Han rovdjursinstinkt kom fram när han såg kameran. Man får vara glad den fortfarande är funktionell och inte alltför sargad.

håkan sa...

Vad var det för sång han försökte sjunga ungefär mitt i pizzan? Var det "Lycklig Lycklig" med Lundell som tyvärr avbröts när tandvattnet började forsa alltför hårt?

Anonym sa...

00:50 när han idisslar pizzan, sträcker sig efter colaglaset och bevittnar en intressant pokerhand samtidigt tycker jag han visar prov på simultanförmåga värdig en mästare =)

/Öronvax

Marcus sa...

Håkan: Det vet jag inte, men när Gurra såg din kommentar muttrade han någonting om "slås ihjäl"

Öronvax: Ja, han är nöten själv. Det finns ingenting han inte kan.

sölve sa...

KINDENA! Men nästa videoklipp blir strået vassare.! haha

Unknown sa...

Klart pojken ska äta pizza, mera hemligt filmade filmer tack!

Marcus sa...

Sölve: Ja, men så fick vi slita ont oxå

Jens: Tror det kommer bli svårt att gillra en till video-fälla. Han har alla antenner ute nu

Unknown sa...

Roligaste med klippet var ändå att se hur Rille reagerar när han stöter på en liten motgång på nätet.

Tycker du ska vara glad gurkan att han gav sig på kamerna och inte dig ist. Smygfilmare är inte omtyckta av dom flesta men jag fucking love em ;)

Marcus sa...

henke_87: Förlorar han en coinflip till ska han sluta med poker :)

Unknown sa...

Marcus: Jag tror han kommer sluta med poker eftersom han inte kommer orka köpa en ny laptop, då det händer!

/Hinken