fredag 22 januari 2010

Yrkesman


Bertlarhandske. Snacka om proffs

2 kommentarer:

Benny Bling Bling sa...

Snyggt!

Men vart befinner ni er?
- Inte Svenssons.
- Inte Oscar
- Inte Olearys (eller vad det nu heter)
- Inte Knaust hemliga ficka
- Inte heller Bishop

Finns det alltså ett bertlingshus i Sundsvall som jag inte känner igen? Känner mig som ett storstadsmongo. Måste genast boka in en hemresa för att återfå någon form av respekt. För att hylla honom på bilden tar jag med mina finaste bertlingshandskar

Marcus sa...

Benny: Ledsen att inte kunna avslöja vart det hemliga bertlingshuset ligger, men personalen har varit noga med att slippa få dit amatör-läskare. Själv fick jag komma in på nåder bara för att jag hade tjuvlånat Gurras pressleg.

Sveriges törstigaste journalist stänger man inte ute, även om det bara är hans leg som kommer på besök!