onsdag 14 april 2010

Inlagd

...
Saken är avgjord. Nu ska jag bojkotta Aftonbladets nättidning för gott. Har länge irriterat mig på den gigantiska mängd reklam som gör sidan seg som knäck. Men den utlösande faktorn är att Aftonbladet, som enda dagstidning i världen, kräver medlemsskap i PLUS för att komma åt vissa artiklar. Det ser också alltid ut som en vanlig artikel när man klickar på den, men väl på artikelsidan står det ett par små rader om hur vansinnigt intressant artikeln är och en stor förbannad länk till PLUS-vidrigheterna.

Man undrar hur i helvete dom tror sig kunna göra något som ingen annan tidning lyckas med?

Jag pratade med Gurra på msn i måndags och fick höra att han var magsjuk. Var och åt lunch med Tony igår och ämnet kom upp till diskussion. Eller det som kom upp var att jag sa att Gurra sällan är sjuk.

"Det är inte så konstigt, karln är ju helt konserverad i sprit. Sjukdomarna har inte en chans att komma åt honom"


5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få plus inlogg av mig så du kan läsa vad du vill!

bommen

Anonym sa...

Tilta mig mer...

/Heders

Anonym sa...

Måste va jobbigt för heders o va konserverad i nått han är allergisk mot. Inte konstigt han blev sjuk!

/bommen

Marcus sa...

Bommen: Nu tiltar du Gurra så han åker på en back to back magsjuka.... :)

Anonym sa...

Men lol... Se till att inte chokea i årets basketfinal så vi har något att fira i Vegas. Du lär ju vara rätt törstig med tanke på att du inte druckit sen i julas.

/Heders