torsdag 10 juni 2010

Vandraren

...
Så var sommarens första promenad avklarad. Som alltid går jag innan frukost. Favoritslingan är bort mot Citygross och sedan ta av upp mot Hemmansvägen för att sedan avsluta genom mina barndomskvarter i öfvre Haga. Tar cirka 40 minuter och när jag är tillbaka hemma har jag en alldeles lagom hunger.

Jag har haft svårt med motivationen att promenera det här året. Dels för att det aldrig blir någon riktig sommarvärme, och dels för att jag varit allmänt lat en längre tid. Men igår fick jag syn på mig själv i spegeln. Bortsett från det spontana illamående var det positivt, för nu har jag motivation så det räcker för ett par decenniers promenader.

//Vågen sprack

1 kommentar:

Stolen sa...

Pallen och Kolan har gått nätterna igenom utan att det har hjälpt...