söndag 11 maj 2008

Fredag.....

...
Har inte bloggat på några dagar så tänkte återge lite grejor från helgen.

I fredags spenderades sena eftermiddagen och tidiga kvällen på biljarden, där undertecknad, Mattis, Jesse och Hemske Henke spelade olika former av lagbiljard.

Inga stora insatser men däremot öldrickning och hån så fort någon missade. Just den här eländiga dagen lyckades jag ha fenomenal i sista matchens avgörande upplägg. Henke hade en så svårt stöt att det knappt på papperet gick att komma i bra läge inför nästa boll. Därför missade han grovt och fick bollen att gå 7 vallar i ett hål. Uppspelet blev även perfekt och Jesse (som spelade med Henke) höll på att skratta läppen av sig

Efter det gick vi ner på Oscar och drack lite drinkar. Själva krogen var inte öppen men det var sak samma. Vi hade trevligt och man stötte på lite olika människor. Bla pratade jag med en tidigare arbets-kollega. Mitt i konversationen dyker Bommen och Gurra upp, bägge rejält dragna. I vanlig Bommen-ordning tänkte han att jag stötte på tjejen och att han skulle hjälpa till. Stora tack kompis :) Det sas inte ett vettigt ord och om flörtning hade varit saken så hade han verkligen gjort mig en björntjänst.

Inga kommentarer: