onsdag 28 maj 2008

Många turbollar i luften

...
Äntligen har jag uträttat något jag länge velat göra, fast varit för feg för att erkänna att jag intresseras av.

Har länge försökt ägna mig uteslutande åt EV+ spel, förutom sporadiska maskinsittningar. Men dom är inte med vilje och bör ej räknas. Dessutom var det ett bra tag sedan det sprack senast, typ 6 månader.

Alla fall.

Jag har nu både en 7 dagars Keno (inklusive Kung Keno) samt en 5 veckors dubbel-lotto med mitt telefon-nummer som Joker-nummer. Kan detta resultera i rikedom snälla....

Rille undrade direkt varför jag tog mitt eget tfn-nummer och inte Hasses. När jag tänkte på saken verkar det helt idiotiskt faktiskt. Så om jag tar hem drömvinsten nu kan man nog säga att jag hade dubbeltur.

Dessutom har jag hittat ett bra sätt att investera eventuell vinst. Det blir en lägenhet i Dubai. Vore kul att åka dit ett par gånger per år. När det köld-svider riktigt ordentligt i ansiktet då är det packning av resväska och sedan till arlanda med blixten. Eller när bilen är riktigt igensnöad. Eller när man vaknar på tisdag och upptäcker att man fortfarande inte gått till sig sedan helgen.

Inga kommentarer: