onsdag 28 maj 2008

På må dåligt fronten intet nytt

...
Tänkte bara meddela att jag inte mår ett dugg bättre trots att det var i söndags jag klev av.

Väldigt orolig i magen, allmänt yr i bollen samt konstant trött. Blir det inte bättre måste jag nog åka och lägga in mig på akuten. Så att dom får göra som sist. Skratta åt mig!

Spelade squash-match idag och tänkte att det säkert kommer få mig att må bättre. Icke sa nicke. Snarare motsatsen. Jag fick storstryk. Även om jag varit hundra hade jag torskat i raka set men kanske bjudit upp till lite kamp alla fall.

Grejen är att min hjärna är seg som knäck. När jag ser vart motståndaren slår bollen tar det cirka en sekund innan signaler skickas till ben och armar. Effekten blir att jag kommer dundrandes till bollen lagom till den slutat studsa. Så stora grattis till mig.

Nu sitter jag på Gurras jobb och tänkte pokra lite. På hemmaplan får jag inte en enda hand spelad, och detta blev onsdagens krislösning. Kommer mest troligt att bli sitting out i varenda hand, eftersom det kommer ta hjärnan 10 sekunder att skicka signal till musfingret att jetongerna ska in.

God A

Inga kommentarer: