fredag 30 maj 2008

Varning på taket

...
Det kan vara slut med mig. Jag har tidigare berättat om mina svåra sviter efter helgens raj-raj.

Just nu är det värre än någonsin. Alla symptom slår nu ton samtidigt, till skillnad från förut då dom turades om.

Jag lider av:

- Huvudvärk
- Feber (troligen runt 40 grader)
- Yrsel
- Svullna ögon
- Fryser som en hund (pga febern, men förtjänar ändå en egen rad)
- Hosta
- Smärta i leder

Jag är ingen hypokondriker som många påstår. Däremot tycker jag extremt synd om mig själv när kroppen börjar jävlas med mig. Detta kan nog förväxlas med hypokondri. Så nu vet ni det. När jag jämrar mig som värst vill jag alltså inte höra

- Gurkan, du är nog den största hypokondrikern som vandrar i ett par skor

Utan snarare

- Ja, jag tror också att det kan utvecklas cancer av blånageln du fick av dina för små skor.

Den senaste timmen har spenderats över google och wikipedia. Några av sökorden/fraserna jag provat:

- Röka många cigaretter på kort tid + risker
- Bakfull i en vecka + varför
- Aldrig dricka mer i mitt liv + skrivet kontrakt + belöning vid underskrift
- Sömntabletter + vakna när det lagt sig

Tror jag måste ta några alvedon eller nåt. Med lite tur är det bara en vanlig influensa jag drabbats av. Orkar verkligen inte få besked om någon obotlig sjukdom som drabbar en av 10.000 lång-drickare. Eller ännu värre, den uppkallas efter mig. Gurkens Långbertleri typ.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Har även spelat ett kortare pokerpass och dragit in $29. Hjulen är i rullning och det täcker med råge middagen plus kvällens mjukglass.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha Gurkans långbertleri det har jag drabbats av många ggr

// Stoef

Marcus sa...

Funderade på att göra en sida på Wiki (stoffe) Pedia angående gurkens långbertleri. Men det såg struligt och jobbigt ut så jag avstod. Ska du ut på galej i helgen?