torsdag 26 februari 2009

Den rätte för Rosing

...
Jag ser på reprisen av "Den rätte för Rosing".

Vet inte vad jag ska säga om henne. Till skillnad från många andra ogillar jag inte henne som pesten. Det finns ingen anledning. Hon verkar inte ha det så lätt. Dessutom förvränger media alla personer, så för att genuint ogilla någon bör jag först skapa den uppfattningen IRL. Hoppas hon hittar det hon söker i sitt dejting-program.

Men jag måste säga att det var en diger samling unikum som stod och stampade utanför hotell Amaranten. Gode Gabriel vilket gäng. Anställ samtliga, packa in dom i husvagnar och starta en kringresande cirkus. Kommer slå alla tiders kassa-rekord.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Linda Rosing är allt som är fel med världen idag.

Anonym sa...

Haha, klockren beskrivning.

Marcus sa...

Hahn: Ha, jag såg dig nog längst bak i dejting-kön. Med blommor och Aladdin-ask i högsta hugg....

Anonym sa...

Vad är det värsta som kan hända Linda?
Antagligen att hon blev en "average".

Tur att hon berör...det tyder väl på att hon inte är average...än, iaf!

Lee