måndag 23 februari 2009

Morgon-shot


Ja, här står man med en flaska Jäger strax efter frukost.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vilket djävulskt tabberas. Fy bubblan, nu är det slutflaskat!

/Pal

Anonym sa...

Nu är det snart bara rullatorn som fattas.

K Djupman

Marcus sa...

Ingen rullator än på några år. Så länge jag är frisk nog att få i mig färgad sprit kan jag ta mig fram för egen maskin :)

Benny Bling Bling sa...

Vilken morgonlycka du bjuder på samtidigt som avnudsjukan sprider sig likt digerdöden i kroppen.

Anonym sa...

Gurk, efter att ha följt din tragikomiska resa genom livet( på bloggen)så måste jag säga att detta är all time low.

/Greken

Marcus sa...

Greken: Det måste väl vara all-time high att få börja dricka så tidigt som 10 på morgonen?

Dock händer det inte så ofta längre. Jag har nyktra månader till höger och vänster.