tisdag 14 april 2009

Tåm Tomlund

...
Tidigare har jag hyllat radioprogrammet Mammas Nya Kille och det stående inslaget Frisören.

Den här gången bjuder jag på ett klipp från Livscoachen, en norrlänning som minst sagt har det ganska klart för sig kring arbetsrelaterade frågor. Här pratar han om personalfestens vara eller icke vara. Särskilt skön och dömande är han i inledningen av monologen.

Det verkar inte fungera att embeda skiten så klicka här istället.

Gurra och jag anmälde Sasse och Jonas till turneringen idag. Under namnen Tom Tomlund och Jan Stegeby. Tom Tomlund är det fiktiva namn som Gurra drar upp när det är tomt på poletter. Vidare har jag filmat honom 3 ggr i dag, och så snart jag får till ett bra klipp ska youtube prydas med hans runda tryne.

3 kommentarer:

Flash sa...

Appropå Mammas Nya Killa...I onsdags var Leif "Lacken" Magnusson tillbaka. Om du missat honom så gå in på P3´s sida och lyssna på alla klipp med motivationscoachen Lacken!

Marcus sa...

Flash: Ska göras

Figge sa...

Så sjukt bra program..