torsdag 9 april 2009

Well my name is Catherine LeFevre

...
Avfärd mot fjällen om 45 minuter och innan det ska jag hinna duscha, packa äta och tanka. Det blev lite stressigt eftersom biltvätten drog ut på tiden.

Egentligen har jag ingenting att säga förutom att jag vill att världen bör uppmärksamma min flitighet kring biltvätten. i en gör-det-själv hall dessutom. Det var precis som om jag aldrig gjort något annat än tvättat bilar.

Jag mellanlandade oxå på Coop Haga där jag pantade alla flaskor jag hade i bakluckan. Det blev 21 kr. Nuförtiden finns det en sån där biständ-knapp man kan välja att skänka panten till. Som jag tänkte trycka på. Men jag ändrade mig i sista stund och tog ut ett kassakvitto istället. När jag kom till kassan var det världens kö. Jag tror hela Haga påskhandlade samtidigt. Tiden var knapp och därför hamnade kvittot i bilen, vilket jag antagligen aldrig kommer att lösa ut. Så nu har jag dåligt samvete över det oxå. Tilt.

Kaffe till den som, utan att gooooogla, kan säga vilken låt rubriken kommer från.

Glåd pask

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bruce... din jävla brillorm.

/Heders

Gurk sa...

Fast vilken låt, ögon? Och inget google nu. Jag tar en öl medan jag väntar.