söndag 8 juni 2008

Turre-söndag återigen...

...
Jag gillar att ibland uttrycka mig negativt över tillvaron. Inte ofta men det händer att jag säger negativa saker. Och se bara hur långt det har tagit mig. Ingenstans nä...

I jakt på uppslag ska jag idag prova någonting annat. Nämligen att gratulera mig själv i förskott. Antagligen kommer jag eller någon av dom jag delar med att vinna en helvetes massa pengar ikväll.
Framgångssagan börjar redan om 5 minuter med Sunday Warm-up på Pokerstars, plus $109 med $15.000 garanterat. Senare ikväll är det Sunday Million med cirka $250.000 i förstapris.

Förutsatt att det går planenligt kommer jag att åka till USA någon gång i mitten av nästa vecka, hyra en bil och åka från öst till väst. Delstat efter delstat ska köras igenom under kvällstid med Johnny Cash och Bruce Springsteen som sällskap. Sedan blir det vidare transport till Vegas där jag ska lära tragge-bommen att dricka. Sist fick han be mig att ta det lugnt för att han själv "bara vill dricka vatten".

Så gratulationer mottages med fördel över epost och msn imorgon.....

Inga kommentarer: