onsdag 9 juli 2008

Rökning dödar

...
På diverse facebook-sidor och bloggar spekuleras och frossas det nu i huruvida jag numer röker på heltid. Anledning? Jo, en bild från helgens begivenheter i gbg där jag oskyldigt och ganska coolt sitter med en cigg (tagg, puff, mentholis, kalla't vad ni vill så länge det ryker om skiten) i munnen.



Jag har sagt det förut och säger det igen. Är det drickning och festival, då ska dom gröna Marlboro fram. Det är sedan gammalt. Cigg och fest är som ler och långhalm. Dom skiljer man inte gärna åt. Inte heller blir det lättare att hålla sig borta nu när jag slutat snusa.

Kommer jag bli yrkespuffare?
Svar: Ingen aning. Tror det är hugget som stucket om vilket som är troligast mellan det och yrkesbertlare. Att jag ska bli mångmiljonär står däremot i maffiga 320 mot 1. Hyfsat spelvärde på det!

PS. Hade en eländig start på pokern tidigare idag och kan villigt erkänna att jag var nära att fyra igång en menthol-cigg. Den enda som finns kvar efter helgens bravader för övrigt DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahah !!!
Jag brast ut i garv på jobbet nu kan jag säga. Väldigt roligt beskriven last. Men jag ställer mig gärna bakom dig i cigg-kön då det vankas bertling. Men jag hoppas att jag slipper bli yrkesbertlare.

Marcus sa...

Ja man vet aldrig vad framtiden har för planer för en.

Nästa gång jag dricker ska jag fira med att röka lite extra.