fredag 24 juli 2009

Kyckling-dagen

...
Fredag!!

Fantastiska fredag. Utan kolhydrater. Vilket tar bort hela udden plus lite till av den dagen. Därför ska jag ägna kvällen åt att spela nätpoker och förbereda mig för söndagens minisemester. Dvs samma sysselsättning som igår. Då jag framåt småtimmarna lyckades gräva mig ur ett ganska stort hål. Utdragningarna haglade till höger och vänster. Eller snarare träffade jag aldrig någonting så jag ägnade mig i timtal åt misslyckade preflop-höjningar och continue-bets innan det började gå åt rätt håll.

Montell och Kristin är på besök och har bosatt sig i min lägenhet. Lite trist att inte hänga med ut och roa sig, men känner jag dom rätt hittar dom nog underhållning på annat håll. Flaskan är ett sällskap gott som något.

Så vad kan man göra förutom att spela poker? Gissar att det blir till att se sista avsnittet av prison break samt ta hand om tvätten. Plus handla någon form av mat. Har planerat att lyxa till det med både gurka och tomat och eventuellt någon form av kött.

Det är en glaumorös tillvaro som pokerspelare..... Fuck my life!!!

Inga kommentarer: