tisdag 29 september 2009

Jag är Mr Walker

...
Vad är det man säger om Fantomen? Att han ibland vandrar på gatorna som en vanlig man...

Igår gjorde jag en Fantomen. Alltså bytte mitt normalt annorlunda liv mot en dag som knegare. Vid 14-tiden hade jag precis kommit från squashen och hade bara en sak i kikaren. T-U-P-P-L-U-R. Skulle bara logga in på love2rake-mailen och kolla ifall det hänt något nytt. Det var fråga om minuter innan jag var sovandes.

Fast det var innan jag läste mailet, där en av våra samarbetspartners plötsligt bestämt sig för att lägga ner. Jag arbetade i princip non-stop från 14 till 22, och det är ingenting jag frivilligt kommer utsätta mig för igen.

Så igår blev det inte en enda pokerhand spelad. När allting var klart blev det direkt hem och somna till tonerna av några tv-serier. Entourage är fruktansvärt bra just nu.

3 kommentarer:

Benny Bling Bling sa...

Hittade trevlig läsning om hur Gurras liv skulle se ut vid Jackpotvinst.

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\09\30\354806&sectionid=undefined

Fast egentligen är det inget nytt. Han lever enligt ovan redan.

Anonym sa...

Wow, en hel arbetsdag! Kom igen när du kör 5d/v vecka ut och vecka in. Fast det lär aldrig ditt arbetsskygga psyke palla för. Even

Marcus sa...

I'm the hardest working guy in poker....