lördag 12 september 2009

Muggen strular till det ibland

...
Rille sitter just nu och spelar en heads-up sit'n-go. Han har varit på brinken att vinna mathen flera gånger, men i sista sekund har ledningen tappats och matchen blivit jämn igen.

Jag nämnde att jag tyckte att motståndaren kämpat väl för att hålla sig kvar.

Rille svarar (på skånska):
- Näe, han har ju har fått syn av mig när han haft nöten flera gånger, just för att jag hoppats att det är tomt så jag kan gå på toaletten.

Nu sitter han och jämrar sig, dels för att han vill vinna matchen, men desto mer för att han vill på toaletten OMG.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Är ju det jag säger, skaffa laptop så man kan pokra PÅ muggen om det kniper! :D

/Pal

Marcus sa...

Pal: Hans gamla laptop "råkade" ut för en hemsk olycka och tills vidare spelar han på sin stationära. Men en ny är på väg och då kommer mugg-bekymmer att vara ett minne blott...