torsdag 14 maj 2009

Gurgel

...
Med ganska stor marginal vann vi squash-serien igår. Vi ledde redan ointagligt innan sista omgången och mötte laget som låg tvåa. Om vi vann i raka set, och dom som låg trea gjorde likaså, kunde vi åtminstone förstöra och se till så att dom inte gick upp. Jag vann mina matcher i raka set men tyvärr gjorde inte Jesper det så våran elaka plan gick i stöpet. Men men, det blir kul att spela en högre division till hösten. Återstår att se om vi är chanslösa.

Jag hade tänkt åka till Gävle redan igår men nu dök det upp massa saker som gör att jag måste stanna hemma. Möte med Zeke samt aktiviteter på klubben. Har inte bestämt mig om jag ska åka ner på lördag eller om jag väntar och åker ner nästa vecka istället. På lördag är det nämligen en grymt rolig turnering som jag gärna skulle vilja spela. Den heter Rilleg Invitational och är uppkallad efter en stortrutad skåning. Inköp på 5k och 1-timmes perioder vilket borgar för väldigt mycket spel. Efter 4 timmars spel har man fortfarande mer än 100 BB ifall man ligger på startstack. Påminner rätt mycket om cashgame första dagen och bör i det skedet gynna den som kan vårda sin stack. Återstår att se ifall karljäveln vinner sin egen turnering? HedersGurra lär ju vara sugen på vinst, ifall han inte trillar för djupt ner i flaskan....

Vad mer? Inte mycket alls. Ska fortsätta spotifya låtar jag lyssnade på som förvirrad tonåring..

Inga kommentarer: