fredag 5 september 2008

Bra sittning!!!!!!

...
Såja...

Då har man avslutat en av de sämsta sittningarna på mycket länge. Visade sig vara ett mindre klokt beslut att öppna pokerborden idag.

Det som stör mig mest är att jag spelade riktigt uselt i flera stora och små potter. Fel beslut hela vägen igenom händerna. Blev dessutom riktigt irriterad vilket jag besparat mig själv från att bli den senaste tiden. Jag vet vad det var som fick mig att gå från "laddad för att ta igen förlusterna-mode" till "nu åker alltihopa-mode". Alldeles precis efter jag strulat till det i ett par potter är det min tur att agera på ett annat bord.

Jag har Big Blind och Small Blind öppnar med all-in för nästan ett halvt inköp. Jag har AA endast. Lätt syn. Lika lätt vinner hans T8o när brädan kommer J97J7.... Efter det var det fullt kaos i spelet.

Fick vinna igen litegrann på slutet men slutresultatet blev ändå illa. Jaja, så länge man kan erkänna och inse skillnaden mellan otur och dåligt spel. Idag var det 20% otur och 80% dåligt spel. Nästa gång jag spelar ska det vara 200% bra spel och 200% tur (á la Tony Öhman)

So long losers.... Nä just ja, det var ju jag som var förloraren i sammanhanget.

Inga kommentarer: