tisdag 2 december 2008

Kontrollen blinkar RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD

...
I november spelade jag bara en stegmatch på squashen, och det mot den där killen som inte ens vet hur man gör för att slå ett dåligt slag. Hade en till match inbokad i lördags eftermiddag. Men eftersom jag var i Västerås då kan jag inte riktigt begripa hur jag tänkte när jag godtog datum-förslaget.

Hursomhelst trodde jag att jag ändå skulle stanna kvar i min grupp eftersom en av spelarna inte hade spelat någon match fram till i torsdags. Men vad möts man av. Jo, karln har lyckats veva en match under sluttimmarna och passerade mig precis. Så nu är det ner från den svarta stegen och tillbaks till den röda. Som hämnd ska jag försöka vinna alla matcher i raka set. Om inte annat ska jag spela alla matcher. Då får man nämligen några bonuspoäng med sig till månaden efteråt, vilket kan vara välbehövligt för att fixa en uppgång.

Grrrrrrrrrrrrr

Inga kommentarer: