fredag 12 december 2008

X-mas spirit....

...
Julsånger kan man inte få för mycket av. Därför får ni en alternativ visa här. Den symboliserar på nåt sätt min känsla kring jul.



Jul är och förblir en högtid för dom lite yngre förmågorna. Samt för dom som står för utbudet istället för efterfrågan i julhandeln.

Det jag gillar mest med julen är antagligen glögg. Nu tänkte ni säkert "och det säger inte lite angående hur mycket han ogillar julen". Det är faktiskt precis vad det inte gör. Jag råkar nämligen tycka att glögg är fenomenalt gott. Precis som min gode vän Montell. Tidigare år har vi haft fina glögg-seanser. Normalt tar han sig inte ens från spisen eftersom det hela tiden tar slut i glasen och ny glögg måste värmas. Plus att hans värsta fasa är att det ska börja koka i kastrullen. Då försvinner nämligen alkoholen. :)

Notera att jag högtiden till ära skrivit texthelvetet i rött.

Så God Jul tragge-människor....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glögg är en livsstil! /FM

Marcus sa...

Det är det faktiskt. Tror livsstilen i fråga uppfanns av dig faktiskt..