onsdag 3 december 2008

Rise and shine....

...
Vilken kokning.

Jag ställde klockan på 12:00 eftersom jag räknat ut att det är den absolut senaste tidpunkt jag måste kliva upp för att hinna äta 2 måltider samt tvätta innan squashen 16:30. Så när alarmet ringde var jag riktigt trött. Sådär att det bara var grus i ögonen. Men vad kan man göra förutom att ta tjuren vid hornen och masa sig upp. Sagt och gjort, jag gick ner i tvättstugan direkt och planerade sedan att äta en snabb frukost och efter det ta en 2 timmars tupplur.

Men döm om min förvåning när jag kommer upp och upptäcker att klockskrället är 09:10! Det var inte alarmet som ringde. Det var Hasse som ville ha en morgonkonversation med någon. Lustigt att välja mig som kanske svarar den tidiga stunden 1 gång på 10. I bästa fall.

Jaja nu är det tvättat och klart och läge för en soffliggning.

Adios.....

Inga kommentarer: