söndag 16 mars 2008

Avboka allt!

.
Idag är det inte roligt att vara mig. Såhär bakis har jag sällan varit. Normalt brukar jag må okej ända till jag snusar. Då brukar mitt tillstånd förvärras aningen, för att slutligen försvinna på kvällskvisten. Idag har jag inte snusat men mår ändå fruktansvärt dåligt. Ser inget slut på eländet.

Jag undrar om det finns någon medicin som kan hjälpa mig? Några tabletter som gör att man inte känner smärtan kanske. Undra om man skulle spy?

Bommen var nyss förbi och försökte hävda att han mådde sämre än mig och att det var något fantastiskt synd om honom. Det verkar inte så troligt och det är solklart mer eländigt att vara mig. I vanlig ordning framhöll han sin olycka i spel, och bevisade det genom att spela in 4 inköp mot 2 dårar som praktiskt taget gav honom pengar. Han har det kämpigt måste jag säga.

Gårdagen bjöd på intensivt drickande, alltifrån öl till shots. Var på flera olika krogar och hamnade inte ens i slagsmål. Vid 3 hade jag bokat bord på Harbit så jag och mitt sällskap avnjöt en god middag. Många tycker att det är norrlands bästa restaurang och jag är nästan böjd att hålla med. Om ni har chansen måste ni prova deras gåslever, den är bara sååååå god.

Klockan 18 drar tennisen igång. Om jag inte har slutat andas då ska jag lägga lite spel. Blake möter Moya, vilket kan bli intressant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt åt dig karl. Det är på tiden att du bestraffas för ditt osunda leverne.

/MVH Sune Hjort

Anonym sa...

Hahaha du var typ packadast när jag hittade dig yrandes över en deg på valentino kvart i 4 på natten.

Var en hel del välkända ansikten ute denna spektakulära lördag, skoj skoj :)

// El'Stoef

Marcus sa...

Det var mycket roligt ute i lördags. Åtminstone fram till 16:30 då jag blev kalairo.

:)