söndag 9 mars 2008

Ta chansen....

.
Efter ett år i tjänsten måste jag nu erbjuda min motriggade laptop till försäljning.

Det är en Dell, 17" lcd display, hygglig processor (klarar av att dela ut förlorande händer som ingen annan) samt 100 Gb hårddisk.

Så alla ni turmänniskor som inte haft en utmaning på länge, prova att vinna pengar på denna fantastiska maskin. Hattätning utlovas till den som lyckas.

Pris: 450.000 kr eller mat och husrum över sommaren. Eventuellt kan mitt cliff barnes-konto på PokerStars ingå i dealen.

Endast seriösa bud göre sig besvär.

Gud vad jag önskar att jag inte sålde min gamla Acer till Myhre. Olistig som han var införskaffade han även en ny, motriggad, data. Man lär så länge man lever.

Tror inte det är Dell som märke det är fel på. Bommen har oxå en Dell och han har ju inga motgångar. Måste forska i detta djupare, ska börja med att googla saken när jag kommer tillbaka från macken.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du våfflan eftersom du ändå kommer bo på min balkong i förhoppning att få se ett och annat bikiniband så är denna affär ett faktum....

// Dell - Gurkan 7-0

Anonym sa...

Hallon

Anonym sa...

Hade det inte varit för flottfingrarna på skärmen hade jag slagit till. Sluta ät chips och peka på flickor utan kläder.

Anonym sa...

Jag gjorde mig inte av med den, det var väldigt otrevliga Riga indianer som korpade den, men du har rätt motriggen startade då!

Marcus sa...

Det är inga flottfingrar på skärmen!! Däremot är det något strul med blixten som gör att det ser ut så.

Flickor utan kläder får man ju inte titta på, det kostar ju pengar, vilket jag inte har pga datans icke-kapacitet.

Myhre: Hyfsad rulle dom som snodde din dator lär ha. Allt dom tar i blir antagligen till guld.

Anonym sa...

Men vem har lärt dig internet? Nakna flickor kostar nada kastanjetter, har Gurra lurat dig? Det finns bilder på mig och mina väninnor i stor och småtrosor över hela nätet. Huden exponerades i studiesyfte. Sen finns det snygga tjejer utan kläder också.

Marcus sa...

Om du säger det så...

Fast jag har ju lite udda intressen, vill gärna se gamla tanter i storblommiga underkläder, och det kan väl knappast visas gratis...