måndag 17 mars 2008

Mina spel styr vad som händer och sker!

.
Jag vill passa på att be om ursäkt till alla Timrå-fans. Det var nämligen mitt fel att MoDo vann dagens sammandrabbning.

Innan start tänkte jag spela Timrå, men trodde matchen började senare än den gjorde. Läget var heller inte bra då Timrå redan ledde med 1-0.

Inför sista perioden tyckte jag att 6.4 lät som ett bra odds. Jag la en modest insats och mitt hockeyhjärta som inte finns börjadae så smått heja på förortsgänget. Mycket riktigt blev det mål direkt. Tyvärr blev det 2 snabba öviks-baljor direkt, vilket lade sordin på stämningen.

Om det inte vore för mitt spel antar jag att Timrå vunnit matchen och varit klara för semifinal. Det var inte bara mitt fel, även Tony och Myhre spelade i samma läge. 3 största olyckorna i Västernorrland alltså.

Det var med andra ord större chans att hitta Jimmy Hoffa i soprummet än att Timrå skulle vinna matchen. Hörde på radio-jäveln att Bommen bankade MoDo hårt ikväll. Det går inte att kämpa mot naturkrafterna. Man lär sig aldrig.

Inga kommentarer: