fredag 21 mars 2008

Undrens tid är inte förbi

.
Jag är inte på jätte-flaskan. Bara lite lätt drickning för att skölja ner maten. Imorgon börjar tävlingen och jag startar så klart kl.10. Varför dra eftermiddags-lotten? Det har man aldrig gjort förut så på gurk-fronten intet nytt.

Jag möter Johan Maioli, en klassisk defensiv-spelare som jag egentligen bara vill slippa se. Historiskt sett brukar jag vinna, men är det någon gång det ska gå åt pepparn är det idag. Wish me luck, det behöver en arm krake som mig.

Varför är jag då en arm krake (förutom mina ofärdigheter som människa)?

Jo, för att jag lyckades förlora 750 kr på snooker idag. Spelade lag med min gamla vapendragare Jesse. Vi spelade mot 2 lokala förmågor. Den ena duktig och den andra inte lika duktig samt pinfull. När jag betalat min skuld började jag ändå känna mig glad.

Vet ni varför?

Jo, för att idag var den billiigaste dagen på ett helt decennium. Så förutom prestige-förlusten var det här min bästa dag på närmare 3.650 försök. Stora grattis till mig!!!

Tjingeling......

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad fel man kan ha. Jag som trodde rubriken syftade på det faktum att du låg med en tjej från Balkan i går.

Heders