söndag 9 mars 2008

Turneringssöndag

.
Idag är det många turneringar i luften. Jag antar att det blir lite folk nere på klubben. HedersGurra är gjuten men även outsiders som Anrik och Bommen kan dyka upp. Förutsatt att den senare får ledigt från familjelivet. :)

Vi har flera stora turneringar på PokerStars. Sunday Million med buy-in $215, warm-up turnering med samma insats. Bommens favvo-turnering $100+rebuys med internets tuffaste startfält går oxå.

På Ipoker går det en $200.000 gauranteed som kostar runt $200.

Jag har nyss börjat spela en del på Betfair och jag antar att dom har någon större turnering oxå.

Förhoppningsvis fördelas det någon miljon till ett gäng som varit "out of luck" i ett par decennier.

Min uppgift blir nog att vara som den gode "Lasso" från "En himla många program" i programmet där dom ska hyvla en ulk, dvs saftblandare. För jag kan nämligen inte vinna en hand längre. Blandsaft, hjortronsaft, fläderblomssaft, lättdryck, svagdricka. Allt är möjligt ikväll, skicka beställningarna bara!!

Inga kommentarer: