måndag 17 mars 2008

sdlkgjadjölfggafjklgjaöljgaaölkjgölakfgaö

.
Gårdagen var en dyster föreställning. Tack och lov spelade jag ingen poker. Det hade aldrig kunnat sluta lyckligt.

Det roligaste som hände igår var när Gurra i PokerStars-chaten saluterade mig med "Hello Cliff, you old mule". Ni kan ju själva räkna ut vilket glädje-fyrverkeri gårdagen var.

Började tennisspelet med Murray vs Melzer. Melzer vann första för att sedan tappa matchen. Blev okej för mig, även om det varit bättre om han till slut vunnit då jag hade det mesta gröna på honom.

Gonzalez vs Ancic. Spelade Gonzalez från start och han tappade första set. Ökade insatsen lite och till min glädje utjämnade han i ett stenhårt andra set. Inför tredje la jag all vinst på Gonzalez så självklart eldade han det. Blev en promenadseger i tredje för Ancic. Stora grattis till honom och hoppas att dom i service-stuga vägrar stränga om hans racketar.

Fish vs Andreev. Gillade Andreev från start och ökade successivt insatsen. I första skedet av inledningssetet var det nära att Andreev skulle breaka varje gång. Fish lyfte dock sitt spel och var den som fick breaket till slut. I andra set spelade Fish väldgit bra, även om alla marginaler var på hans sida. Tror Fish slog minst 100 bollar på linjen. Är imponerad av Fish spel. Hans form inför har varit tvivelaktig och han fick ett wild card in i tävlingen.

Ikväll ska jag prova att spela lite poker istället. Återkommer med resultat. Vi kan väl gissa på ett nerslag va?

Inga kommentarer: