onsdag 9 april 2008

Byta liv någon?

.
Har inte skrivit något på ett par dagar. Mest för att det inte hänt något av intresse. Inte något ointressant heller för den delen.

Gårdagens sittning slutade på strax under ett inköp plus.,vilket jag är ganska nöjd med. Jag hade bra kortsnitt med jag vann nästan inga stora potter. Nästan inga flush och stegar, vilket brukar utgöra en relativt stor del av vinstrika del. Ingen action när jag floppade set heller.

Idag har jag inte spelat en hand utan tänkte återvända med full kraft imorgon istället. Blir nog bara lugnt ikväll, tänkte kolla lite på min 28" bildrörs-tv som inte hänger på väggen. Känner mig hungrig nu så jag ska nog göra lite mat på min vita spis utan induktionshäll. Eventuellt måste jag ta bilen, den utan GPS, bort på citygross och betala med mitt VISA-kort som inte är guldfärgat.

En utmaning. Den som ser mig på fyllan i helgen får gärna komma fram och bitch-slapa mig hårt i ansiktet. Fredag och lördag ska gå i nykterhetens tecken och så även söndag nu när Espan är stängt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Byter direkt! Då mp3:n pajar då man är på väg för att köpa silicon till akvariet som pajat dagen innan så verkar ditt liv gemytligt...

/Pal

Anonym sa...

Vill du låna mitt guldkort?

/Heders

Anonym sa...

ingår pokerkontot i bytet?

Marcus sa...

Pallen: Biljardspelare ingår inte som potentiella livsbytare. Dom har redan gjort ett dåligt byte i ett tidigare liv :)

Heders: Skippa hit kortet och se till att det inte är tomt, för jag ska på en shopping-spree som saknar motstycke.

Anonym: Pokerkontot ingår. Har du riktigt tur kan du se detaljer kring hur jag tömde det.

Anonym sa...

Marcus, du diskriminerar oss i samhällets bottenskikt! Elakt gjort av en brilla.. :D

Anrik sa...

"Har du riktigt tur kan du se detaljer kring hur jag tömde det"

Anrik sa...

looool !

Andreas sa...

Skriv en bok. Detta ar brilliant! Jag sitter och skrattar hogt pa kontoret. Anyway, nu ar det hog tid att aka hem i min Porsche till min '5 bedroom golf course view' och dricka en flaska dompa. Swap lives anyone?