måndag 7 april 2008

Snyting

.
Idag var det segt att få dagens spel utfört. Bakfyllan satt fortfarande i och jag valde att vara spelfri ända tills efter lunch.

Vid 15-rycket när jag hade spelat lite drygt hälften av dagens händer kommer Henning bort till lokalen. Han kommer in och säger "Gurkan lukta på det här". Han höll fram en suspekt flaska och även fast varningsklockorna ringde så satte jag dit näbben. REN AMMONIAK JA!!! Det kändes som att åka på en käftsmäll kan jag berätta. Snörvel och snuva plågade mig efteråt, likväl som en malande huvudvärk. Det tricket ska jag vid tillfälle återgälda på någon av er alla.

Nu är det snart Gifflarnas tur att bli manglade. Håll tillgodo.

En annan sak. Zeke bluffade mig idag när vi satt på samma bord. Skammen är svår och jag funderar på att självmant skada min bästa mushand. Vänster alltså.

Inga kommentarer: