söndag 15 november 2009

Lullaby

...
Vilken underbar sång av Patti Griffin. Den spelas i slutscenen av säsongens sista "Sons of anarchy". Dock i en vackrare version som inte går att hitta. Det här är en live-version som är lite rörig. Men spotifya den gärna.


När jag ändå är inne på vackra sånger vill jag återigen slå ett slag för en annan av mina lugna favoritsånger. Nämligen Dar Williams "After all". Vet att jag tidigare embeddat den. Men den är så bra att den förtjänar ytterligare ett försök.

4 kommentarer:

MP sa...

Grymt, har letat denna låt från avslutningen lite smått, men jag hittar den inte på spotify?

Marcus sa...

Jo den finns. Patty Griffin och låten heter "Mary". Visst är den bra?

MP sa...

Mycket bra låt! Överlag bra musik i denna serie, tom gamla favoriterna Fu Manchu spelades i andra avsnittet :)

Marcus sa...

MP: Fu Manchu känner jag inte till. Ska kollas upp