lördag 28 november 2009

Major fuck up


Snacka om att göra en höna av en fjäder. Tiger Woods har kl 02.25 inatt krockat med en brandpost och sedan fortsatt in på grannens tomt. De enda skadorna han ådrog sig var lindriga skärsår i ansiktet.

Med krigsrubriker undrar man nu i Aftonbladet VARFÖR han lämnade hemmet den tiden på dygnet? Vi kan ju konstatera att det är tur att det inte är samma bevakning kring min person. Givet min struliga dygnsrytm skulle 100 journalister inte jobba med annat än att ifrågasätta mina mystiska bilfärder.

Eller snarare skulle jag vara som manna från himlen i en bransch som dras med nedskärningar.

Avslutningsvis vet jag vart världens vackraste tjej befinner sig nu. Varken i Paris, Milano eller New York. Utan i kassan på Hemköp i Sundsvall. Där har ni ett scoop!

6 kommentarer:

MP sa...

Nattamacka?

Marcus sa...

MP: Ja, en kostsam sådan som det skulle visa sig :)

Anonym sa...

Blond tjej?

Marcus sa...

Anonym: Japp, så blond som det går att bli...

Anonym sa...

Om det är den unga lilla söta tjejen så råkar jag veta att hon är singel...:)

Snyggt blitzat häromveckan btw- =)

Uffe

Marcus sa...

Uffe: Åhå, det låter osannolikt. Tjejer som henne förblir inte singel länge.

Blitz gick helt okej, tror det är första veckan jag vinner..