torsdag 15 januari 2009

5 av 6... Hade det varit trav det gällde hade jag haft vinst att hämta ut

...
Dagens squash gick både bra och dåligt.

Bra såtillvida att jag inte bröt eller stukade foten. Dåligt på det viset att min fot fortfarande är för dålig för att stödja ordentligt på. Vilket jag smärtsamt fick erfara tre bollar från matchens slut när jag rusade på en stoppboll. Som tur var förvärrades inte skadan.

Det är bara att börja göra övningar för att stärka fotleden. Varje dag ska det tränas. Tåhävningar samt balansövningar på ett ben.

Totalt spelade jag 6 set varav jag vann 5 st. Om jag får säga det själv spelade jag fenomenalt listigt för att ha begränsad rörlighet. Tyvärr dök min lagkamrat inte upp så hans matcher blev w.o. Matchen slutade 6-9 och nu är det jämnt i tabelltoppen. Måtte foten vara i ordning till nästa onsdag.

Inga kommentarer: