måndag 26 januari 2009

Lyckans ost

...


Den här vinsten var inte alls särskilt välkommen. Meningen var att jag skulle få mer vatten på min oturskvarn. Fast det blev man ifråntagen och istället har jag ingen innestående tur kvar till tennisen. Genast fick jag ett servebreak emot mig.

Det är såhär fru fortuna arbetar. Kompenserar min livslånga drabbning med en futtig 20 kr vinst och tror att allting ska vara frid och fröjd. Glöm det. En vacker dag kommer hon få betala igen alltihopa. Med ränta, och då kommer mina fotsulor att för evigt befinna sig på en jättestor och sladdrig räkmacka.

Dessutom sprack min konspirationsteori gentemot Svenska Spel.


Katastrof...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Medgångsgurken, 40 vann du eftersom du som vanligt vann ett coinflip (krona-krona) stora grattis! Ett gäng till sådana så kan vi köra en repris på vår vegastripp och se om gammelkärringen står kvar vid spelmaskin på MGM.
Anka

Anonym sa...

Om jag någon gång i livet skall bli kompenserad av fru forutuna för ALL den olycka man tidigare drabbats av, borde ett rimligt pris vara att alla pengar på jorden, oavsett färg, form och valutor, överfördes till mitt konto! Precis varenda jävla korvöre till MIG!!! Egoistiskt? Ja, men ganska rättvist iaf.(Undrar hur Maioli tagit att det helt plötsligt varit tomt på kontot?)haha

Lee

Marcus sa...

Anka: Ett gäng? Det behövs en 500 st bara för att lösa närmaste veckan...

Jävlar vad hon kokade när vi tog jackpotten och lät maskinen ringa och räkna utan påtryckning i snigelfart... :)

Lee: Ja Mailoi skulle nog slita sitt gråa hår då... Usch vilken fasa. Att ha en massa pengar och sedan helt plötsligt upptäcka att dom inte finns på kontot. Det kanske är lika bra att spela black-harpa hela livet....