måndag 19 januari 2009

Björne Rehnquist

...
Man förstår att det är svårt att för första gången kliva in på centre-courten i en Grand Slam och möta en av världens bästa. Björn Rehnquist har stora problem mot Andy Roddick. Just nu står det 0-6, 1-4. Han vinner alltså knappt poäng i sin egen serve.

Samtidigt står den svenska klacken och fylle-skanderar:
"Björne Rehnquist är den bästa, Björne Rehnquist är den bästa"

Det är humor, det är humor.

Någonting som inte är humor är att jag använt mitt VISA-kort 3 ggr för att betala för live-sändningar. Först $20 på Betfair och det funkar inte. Sedan $29,95 på Australian Opens egen hemsida, bara för att minuter senare upptäcka att om man är från Europa kommer man inte åt LIVE-innehållet. Nähä, vad i helvete betalade jag isåfall för? Vore lämpligt att upplysa om det innan pengarna drogs.

Slutligen petade jag i desperation in 49 kr på Eurosports hemsida och nu har jag alla fall matchen igång. Även om bildkvalitén inte är den bästa. Men hur skulle den kunna vara det. Det är ju Björne Rehnquist som är den bästa :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Drabbar ingen fattig...

/Pal

Marcus sa...

Pal: Näe precis. Även om jag inte vore helt tom skulle ändå principen göra mig berserk-villig eftersom det inte finns något värre än när saker jävlas. Det var precis som om alla tennis-sajter slagit sina påsar ihop för att en gång för all försöka knäcka mig.

Anonym sa...

Jag vet inte om du bara missat det här eller om de inte visar matcherna du vill se.
http://myp2p.eu/.
Men i vilket fall finns det en hel massa rolig sport att titta på (gratis) när dagarna känns långa.

Marcus sa...

Ska kolla in den sidan. Har varit nöjd med att betala tidigare eftersom bildkvalitén varit bra. Plus att det visats från flera banor.

Men bilden var inge vidare den här gången så då är lite av tanken med att betala borta.